Współpraca

Komunikacja

Na życzenie Klientów, wszystkie przygotowywane dokumenty są przesyłane celem weryfikacji. Całość korespondencji dotyczącej zleconej nam sprawy, która wpływa do Kancelarii, jest niezwłocznie przekazywana do Klienta dogodnymi dla niego środkami komunikacji. Każdą kluczową decyzję w sprawie podejmujemy po wspólnie. Taki model współpracy powoduje, że Klienci nigdy nie tracą kontroli nad powierzoną nam sprawą, ponieważ zawsze mają wpływ na jej przebieg i wiedzą o każdym jej etapie. W zależności od potrzeb i okoliczności danej sprawy jesteśmy gotowi świadczyć usługi również poza naszym biurem. Niejednokrotnie towarzyszymy Klientom w trakcie spotkań oraz negocjacji, reprezentujemy Ich interesy przed sądami oraz organami administracji publicznej.

Honorarium

Ponieważ praca adwokata nie jest pracą „rezultatu” a „starannego działania” nie sposób z góry określić wysokości wynagrodzenia, adwokat nie może „zagwarantować” konkretnego rozstrzygnięcia w sprawie. Wysokość oraz forma wynagrodzenia Kancelarii z tytułu świadczenia usług jest każdorazowo ustalana w porozumieniu z Klientem. Propozycja wynagrodzenia uwzględnia stopień zawiłości sprawy oraz przewidywany nakład pracy. Dopasowując się do potrzeb Klientów, Kancelaria proponuje trzy systemy rozliczeń: system ryczałtowy, system godzinowy, system mieszany.